Konu
Fizy Clone v1 Dağıtım & Satış
08-03-2010, 10:25:43
#32
sosyopat
dün r10 a girilmiyordu. mail atmıştım ancak görmediniz sanırım. bende almak istiyorum bu temadan. varsa iş bankası hesap numaranızı gönderebilir misiniz