Sana 3 kuruş vermektense 5 kuruşluk zaman harcar çizerim bu temayı Hehehe şaka bir yana güzel olmuş kanka..Ayrıca cuzi bir fiyat koyman güzel olmuş Bizim türk milleti illegali sever biliyomusun kesin mareze düşer bu tema
fizy clone temasının ingilizce sürüm satış hakkı(sadece satma yetkisi), 3 milyon 47 dolara @seemsiyah'dan satın alındı. ingilizce sürüm, 10 dolardan satılacaktır.
lisansımın olduğuna dair bilgilendirmedir. amaç burada satış değildir.