• 10-03-2010, 02:01:53
    #37
    Sana 3 kuruş vermektense 5 kuruşluk zaman harcar çizerim bu temayı Hehehe şaka bir yana güzel olmuş kanka..Ayrıca cuzi bir fiyat koyman güzel olmuş Bizim türk milleti illegali sever biliyomusun kesin mareze düşer bu tema
  • 10-03-2010, 12:52:33
    #38
    Semih hocam seni gördükten sonra kimse gelip tema almayacak yav
  • 10-03-2010, 14:00:09
    #39
    MSN adresinizi alabilir miyim? temadan almak istiyorum. ayrıca yeni tema yapıyorsanız, yaptırabilirim. MSN eklerseniz konuşuruz.

    demo çalışmıyor bu arada.
  • 10-03-2010, 18:13:36
    #40
    Kontör geçerlimiki ?
  • 10-03-2010, 18:53:36
    #41
    hayır geçerli değil ne yazık ki
  • 10-03-2010, 19:21:20
    #42
    Üyeliği durduruldu
    fizy clone temasının ingilizce sürüm satış hakkı(sadece satma yetkisi), 3 milyon 47 dolara @seemsiyah'dan satın alındı. ingilizce sürüm, 10 dolardan satılacaktır.

    lisansımın olduğuna dair bilgilendirmedir. amaç burada satış değildir.

    @seemsiyah'a teşekkürler.
  • 10-04-2010, 13:08:35
    #43
    Üyeliği durduruldu
    pm attim bidene alayim hocam.. .D
  • 23-04-2010, 21:07:56
    #44
    GGG
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderdim.
    bilgileri alayım
  • 26-04-2010, 20:03:53
    #45
    GGG
    Üyeliği durduruldu
    tema alındı.