• 28-02-2010, 15:45:41
    #19
    CanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel mesaj attım gelmedimi..(:
    Unuttum hoca onu ben


    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi 2 paket sigara parası çıktı

    ama anasayfa demosu acılmıyor bende
    Demoyu değiştirdim

    MediaSmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni demo Uykucu semih ekle konuya yeni demo diye
    ekledim.

    ysf1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Semih msn adresini atarsan temayı ben de alayım Sana katkımız olsun
    Görüşelim
  • 01-03-2010, 17:30:59
    #20
    İşbankası Hesabınız varsa 3 tl havale yapabilirm Yoksa bedava gönderin hayrına
  • 02-03-2010, 20:48:47
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Böyle hem eğlence hemde az da olsa para kazanmak için tema yapan arkadaşlara bayılıyorum Kimileri gibi bi tema yaptım ölene kadar bundan para yerim demeyenleri Seviyorum

    Semih Sana kanka diyebilir miyim

    Msn adresini yolla'da bir görüşelim (=
  • 02-03-2010, 20:57:40
    #22
    bende alayim msn adresini
  • 02-03-2010, 21:07:25
    #23
    kral41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle hem eğlence hemde az da olsa para kazanmak için tema yapan arkadaşlara bayılıyorum Kimileri gibi bi tema yaptım ölene kadar bundan para yerim demeyenleri Seviyorum

    Semih Sana kanka diyebilir miyim

    Msn adresini yolla'da bir görüşelim (=
    yok herkez diyemez ona
  • 02-03-2010, 21:21:53
    #24
    semi msn'e gel alıyım bende bi tane maksat seni zehlirmekte katkımız olsun
  • 02-03-2010, 21:26:45
    #25
    kral41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle hem eğlence hemde az da olsa para kazanmak için tema yapan arkadaşlara bayılıyorum Kimileri gibi bi tema yaptım ölene kadar bundan para yerim demeyenleri Seviyorum

    Semih Sana kanka diyebilir miyim

    Msn adresini yolla'da bir görüşelim (=
    casso_72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende alayim msn adresini
    yorumlar için teşekkürler, pm gönderdim

    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    semi msn'e gel alıyım bende bi tane maksat seni zehlirmekte katkımız olsun
    Beni zehirlemeye katkın olacaksa, bir karton al. ben de sana 10 tane tema göndereyim
  • 02-03-2010, 21:50:21
    #26
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumlar için teşekkürler, pm gönderdim



    Beni zehirlemeye katkın olacaksa, bir karton al. ben de sana 10 tane tema göndereyim
    sana yazın 1 karton getireyim, sen bana 10 tema yap
  • 02-03-2010, 21:57:37
    #27
    konu dışı ama söylemek istiyorum dostum fizy sitesini benim arkadaşlar çok beğeniyor ne ararlarsa buluyorlarmıs teşekkür et dedi benim yerime kal sağlıcakla