sana yazın 1 karton getireyim, sen bana 10 tema yap
1 kartona 10 tema yapsaydım şimdi internet faturamı ödeyemezdim
konu dışı ama söylemek istiyorum dostum fizy sitesini benim arkadaşlar çok beğeniyor ne ararlarsa buluyorlarmıs teşekkür et dedi benim yerime kal sağlıcakla
fizy benim değil hocam, ben klonlayıp + ajaxlayıp wp teması haline getirdim
sağolsın hocam Alah razı olsun. bakayım bi
bende alabilir miyim ücretsiz gönderirsen hocam

emeğine sağlık güzel olmuş..
ücretsiz dağıtım yok arkadaşlar
Piyasada benim klonladığım temayı, benden klonlayan ve 20TL ye satan arkadaşlar varmış dikkatli olalım, arkadaşları uyaralım