• 21-11-2009, 02:03:34
    #46
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Headerdaki siyahlığı diyorsun sanırım. IE6 da bu sorunu duzeltmek için CSS'de ".ustmenu" yü bul "height:30px;" ekle düzelir. Diğer sorununu anlamadım. Siten sola kayık ortalamak mı istiyorsun?

    Şarkı isimlerinin üstüne gelince nota resminin arkaında beliren beyazlığı istemiyorsanız bu resmi resim klasöründekyile değişitirin. http://img101.imageshack.us/img101/8161/png.gif

    anarchi güzel tema olmuş
    tşkler nota resmini bi yerden çalarken jpg olarak kaydetmişim gif di sonra png olarak kaydettim arkaplan geldi o yüzden k.bakmayın
  • 21-11-2009, 02:08:59
    #47
    güzel eline sağlık birde mp3ün çekildiği url bir şekilde gösterilmez ise daha iyi olur.
  • 21-11-2009, 02:10:13
    #48
    çok güzel olmuş.Elinize sağlık
  • 21-11-2009, 09:06:36
    #49
    Üyeliği durduruldu
    pipy güzelmiş
  • 21-11-2009, 10:31:04
    #50
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar uygun fiyatla bot yazacak varsa pm atarsa çok sevinirim yeni bir konu açmak istemedim
  • 21-11-2009, 15:38:01
    #51
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Headerdaki siyahlığı diyorsun sanırım. IE6 da bu sorunu duzeltmek için CSS'de ".ustmenu" yü bul "height:30px;" ekle düzelir. Diğer sorununu anlamadım. Siten sola kayık ortalamak mı istiyorsun?

    Şarkı isimlerinin üstüne gelince nota resminin arkaında beliren beyazlığı istemiyorsanız bu resmi resim klasöründekyile değişitirin. http://img101.imageshack.us/img101/8161/png.gif

    anarchi güzel tema olmuş
    evet bende İE de sol tarafta duruyor ortalarsak sayfayı güzel olacak hocam
  • 21-11-2009, 22:29:02
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bende İE de sol tarafta duruyor ortalarsak sayfayı güzel olacak hocam
    Tema ie6 da zaten ortalı ama senin site sola yaslanmış temada değişiklik yaptın sanırım. Sana önerim yeniden indir tekrar kur ortalı görünür sonra sana dediğim kodu yazarsın. Çünkü locale kurdum tema ortalı.
  • 22-11-2009, 07:55:43
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Ben Player istemiyorum kardeş konunun içeriğinin görünmesini istiyorum
    nasıl yaparız ?
  • 22-11-2009, 08:02:28
    #54
    single.php

    <object type="application/x-shockwave-flash" data="<?php bloginfo('template_url'); ?>/player/player.swf?mp3=<?php echo get_post_meta($post->ID, 'mp3', true); ?>" width="200" height="20" id="dewplayer"><param name="wmode" value="transparent" /><param name="movie" value="<?php bloginfo('template_url'); ?>/player/player.swf?mp3=<?php echo get_post_meta($post->ID, 'mp3', true); ?>" /></object>
    satırını silin.

    yerine:
    <?php the_content(); ?>
    yazın...