• 14-12-2009, 17:54:32
    #91
    https://www.r10.net/wordpress/513040-pippy-v2-3.html

    burdakinde o hatalar giderilmiştir demo için www.fobidik.com bakabilrisin
  • 14-12-2009, 18:31:20
    #92
    Üyeliği durduruldu
    kral41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Tema için çok ama çok teşekkürler.

    V2 de Şu özellikler olsa güzel olur diye düşünüyorum.

    * izlesene, youtube, dailymotion, facebook, sitelerinden müzik eklense, direk özel alana mp3 yazsak, karşısına ise, direk linki versekte kendi player'imiz da gösterse ne güzel olur vallahi

    Mesela özel alan : Mp3
    Karşısında : https://www.r10.net/wordpress/502859-...ik-temasi.html Gibi..

    Teşekkürler. Beklemedeyiz
    valla bende bunu sorucaktim :S
  • 14-12-2009, 23:21:40
    #93
    dilerseniz şöyle bişi yapabiliriz youtube linki ile ekleme id deil linki mp3 linki ekleme flv mp4 bu formatların hepsini tek playerda oynatabiliriz yada herhangi bi video sitesinden izlesene mesela ama sadece izlesene calabilir isteklerinizi belirtirseniz yardım edebilirim
  • 19-12-2009, 16:54:03
    #94
    Öncelikle paylaşımınız için teşekkür ederim harika bir tema.

    Bir kaç şey sormak istiyorum.
    Bu temayı widget uyumlu nasıl yapabiliriz.
    (widget uyumlu yapabilmek için çok uğraştım başaramadım)
    Şarkı sözü ve haber bölümü nasıl yapabiliriz.?

    İyi günler
  • 19-12-2009, 16:55:28
    #95
    dinLeFmCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle paylaşımınız için teşekkür ederim harika bir tema.

    Bir kaç şey sormak istiyorum.
    Bu temayı widget uyumlu nasıl yapabiliriz.
    (widget uyumlu yapabilmek için çok uğraştım başaramadım)
    Şarkı sözü ve haber bölümü nasıl yapabiliriz.?

    İyi günler
    Widget derken hocam? Nereye ekliycez widget ?

    Ayrıca şarkı sözü vs onlarıda v2 sürümünde eklemeyi düşünüyorum
  • 19-12-2009, 16:58:12
    #96
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Widget derken hocam? Nereye ekliycez widget ?

    Ayrıca şarkı sözü vs onlarıda v2 sürümünde eklemeyi düşünüyorum
    widget derken hocam yan menüyü kastediyorum. bileşenler lazım oluyor. son yorumları anasayfada göstermek istiyorum ama gösteremiyorum. Niye? Widget yok

    V.2 yi sabırsızlıkla bekliyorum...
  • 19-12-2009, 17:01:22
    #97
    dinLeFmCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    widget derken hocam yan menüyü kastediyorum. bileşenler lazım oluyor. son yorumları anasayfada göstermek istiyorum ama gösteremiyorum. Niye? Widget yok

    V.2 yi sabırsızlıkla bekliyorum...
    valla hocam ben fizy'e bakıp yaptım orada yoktu yan menü
    o yüzden yanmenü ters olur gibi geldi bana..
  • 24-02-2010, 00:21:33
    #98
    İsimde güzel, temada. Başarılar...
  • 24-02-2010, 12:13:56
    #99
    Üyeliği durduruldu
    İsme bak ya Güzel tema ama..