dinLeFmCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
widget derken hocam yan menüyü kastediyorum. bileşenler lazım oluyor. son yorumları anasayfada göstermek istiyorum ama gösteremiyorum. Niye? Widget yok

V.2 yi sabırsızlıkla bekliyorum...
valla hocam ben fizy'e bakıp yaptım orada yoktu yan menü
o yüzden yanmenü ters olur gibi geldi bana..