Headerdaki siyahlığı diyorsun sanırım. IE6 da bu sorunu duzeltmek için CSS'de ".ustmenu" yü bul "height:30px;" ekle düzelir. Diğer sorununu anlamadım. Siten sola kayık ortalamak mı istiyorsun?
Şarkı isimlerinin üstüne gelince nota resminin arkaında beliren beyazlığı istemiyorsanız bu resmi resim klasöründekyile değişitirin.
http://img101.imageshack.us/img101/8161/png.gif
anarchi güzel tema olmuş
tşkler

nota resmini bi yerden çalarken jpg olarak kaydetmişim

gif di sonra png olarak kaydettim arkaplan geldi

o yüzden k.bakmayın