Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Headerdaki siyahlığı diyorsun sanırım. IE6 da bu sorunu duzeltmek için CSS'de ".ustmenu" yü bul "height:30px;" ekle düzelir. Diğer sorununu anlamadım. Siten sola kayık ortalamak mı istiyorsun?

Şarkı isimlerinin üstüne gelince nota resminin arkaında beliren beyazlığı istemiyorsanız bu resmi resim klasöründekyile değişitirin. http://img101.imageshack.us/img101/8161/png.gif

anarchi güzel tema olmuş
evet bende İE de sol tarafta duruyor ortalarsak sayfayı güzel olacak hocam