evet bende İE de sol tarafta duruyor ortalarsak sayfayı güzel olacak hocam
Tema ie6 da zaten ortalı ama senin site sola yaslanmış temada değişiklik yaptın sanırım. Sana önerim yeniden indir tekrar kur ortalı görünür sonra sana dediğim kodu yazarsın. Çünkü locale kurdum tema ortalı.