Vakti zamanında bir kurumsal tema satın almıştım bunlardan. Ya burda bir temam vardı bi indireyim dedim, elimde dursun lisansı ile birlikte. Hiçbir şeye ulaşamadım. Durumu Müşteri hizmetlerine bildirdim. İndirebilmeniz için Destek paketi satın almanız gerekiyor dediler. Böyle saçmalık olur mu dedim, bu şekilde çalışıyoruz dediler. Araba alınca, benden arabaya benzin koyabilirsin belgesi almazsan arabaya benzin koyamazsın diye belge mi alıyoruz. Ya da TV izlerken kumandaya basma hizmeti ya da kanal değiştirme destek paketi mi satın alıyoruz ? Çalışmayın, çalıştırtmayın arkadaşlar. Bugün tema alanlara da 2-3 sene sonra belki daha kısa süre içinde böyle bir kazın atabilirler...
Aman Dikkat, diliniz yanmasın.
Uzak Durun...
Tema Ninja Dolandırıcıdır Uzak Durun
49
●12.507
- 22-05-2018, 01:38:32Yıl olmuş 2018 bu konuyu okumadan gidip bir emlak teması aldım. themeforestten alıp düzenleme türkçeleştirme ile kaybedecek vakit bulamayınca. Lisans süresi ve ücretini sorduğumda lisansın süresiz sadece teknik desteğin 6 ay ücretsiz sonra ücretli olduğunu söylediler. SS'leri mevcut. Temayı kurdum lakin sorun var temada bu yüzden teknik destek istedim dün hala bekliyorum bakalım dönmediler bile. Olurda benden lisans parası isterlerse ters düşeriz peşini bırakmam. Ayrıca uzak bağlantı ile sistemi kapatacak olurlarsa haram ederim ve bende uğraşırım bu defa
İnşallah sorun yaşamam diye ümit ediyorum. Şu kısa süre içinde benim sitemi sorunsuz bana teslim etsinlerde ondan sonra ne güncelleme ne teknik destek istemez dediklerine göre lisans ömür boyuymuş zaten.
- 02-06-2018, 18:55:53şu an bir eticaret sitesinde kullanıyorum yaklaşık 3-4 sene önce almıştım ömür boyu lisanstı hesapta 2-3 kere linsans parası ödedik yok sistem değişmiş yok bilmemne olmuş. Şimdide lisans güncelleme ücreti istiyolar o yüzden temayı güncelleyemiyoruz ve her gün ayrı bir sorun çıkıyor artık. o yüzden yol yakından bence dönün themeforestten bir tema alın uğraşınaderinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizde şimdi 4 yıllık oturmuş siteyi taşıma durumunda kaldık artık nerdeyse. ileride daha büyük sıkıntılar ile karşılaşabilirsiniz.
- 24-10-2018, 21:33:05@gelibolu; evet temaninja sonunda banada güncelleme ücreti talebinde bulundu hemde tema ücreti kadar bir para. Eğer sistemimde bir sorun oluşur ve tema ninja bunu yokuşa sürerse r10 yönetimininde izni olursa temaların hepsini kırıp public etmeye hazırım.
allahlarından bulsunlar