@gelibolu; evet temaninja sonunda banada güncelleme ücreti talebinde bulundu hemde tema ücreti kadar bir para. Eğer sistemimde bir sorun oluşur ve tema ninja bunu yokuşa sürerse r10 yönetimininde izni olursa temaların hepsini kırıp public etmeye hazırım.