• 13-03-2017, 15:33:20
    #19
    Benim de üyeliğim silinmiş aktif çalışan web sayfamızdaki tema birden bire lisans istemeye başladı. Destek panellerinden yazdım, baktım aynı şekilde bizden de durduk yere para isteyecekler mi.
  • 13-03-2017, 22:43:58
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tema ile iligili sorun yaşayanlar özelden yazsınlar elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım.
  • 14-03-2017, 00:27:54
    #21
    Üyeliği silinenler kervanına bende katıldım tema ninja ilan teması almıştım....
  • 14-03-2017, 09:36:05
    #22
    Aynen benimde 2 yıl önce kadar aldığım tema lisans istiyor. Az önce baktım. Patlatmış üçkağıtçılar siteyi....
  • 14-03-2017, 12:30:30
    #23
    Aldığım Yaklaşık 15 Tema Var Her Biri Patladı. Ana Avrat Küfür Ediyorum Telefonlarım Susmuyor. Hepsine Ayrı Ayrı Temalar Buluyorum Onları kuruyorum. Yazıklar Olsun Kendilerine..!
  • 21-03-2017, 10:20:47
    #24
    Ticaret Ahlakı Olmayan Topluluk 3 Müşterim için Tema Almıştım Arkadaşlarında yazdığı gibi lisans sorunu vermeye başladı Aradığımdada Para istediler ben bunun parasını daha önce ödedim neden vereyim dedim. Sunucu kaynaklı bir hata deyip söylediler ben yinede destek paketi aldım. bu seferde temayı sıfırdan kurup bıraktılar bütün datamı silmişler, Ben Hakkımı Helal Etmiyorum. Alacak Arkadaşlarada Ticaret Ahlakı bulunmayan Bu Zibidilerden Uzak Durmalarını Rica Ediyorum. Bunlar Ava çıkmışlar Başka Bir Açıklaması Yok O temalar tekrar kurulur belki ama sizin yaptığınız yanınıza kalmaz
  • 21-03-2017, 10:30:09
    #25
    Üyeliğimiz silindi, ekstra para istendi. Utanmadan 5 sene önce almışsın tekrar al diyorlar. Şeref yoksunları. 50 TL 100 TL bana dokunmaz ancak bu ahlak ile bunlar fazla ayakta kalmaz. Zaten temaların tamamı şuanda çöp. Biz 5 yıl önce aldık o zaman güzeldi. Themeforest vs varken hala bunlara para kaptıran, tema alan varsa aklına şaşarım.

    Bu yorumu google'dan gelen olur da bir kişi bile kurtarsak kardır diye yazıyorum.
  • 21-03-2017, 10:42:23
    #26
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyeliğimiz silindi, ekstra para istendi. Utanmadan 5 sene önce almışsın tekrar al diyorlar. Şeref yoksunları. 50 TL 100 TL bana dokunmaz ancak bu ahlak ile bunlar fazla ayakta kalmaz. Zaten temaların tamamı şuanda çöp. Biz 5 yıl önce aldık o zaman güzeldi. Themeforest vs varken hala bunlara para kaptıran, tema alan varsa aklına şaşarım.

    Bu yorumu google'dan gelen olur da bir kişi bile kurtarsak kardır diye yazıyorum.
    Aynen Hocam O yüzden ben Güncel Tutmaya Çalışacağım.
  • 16-08-2017, 11:56:12
    #27
    bende az önce bir kaç tema beyenmiştim alacaktım. r10 a sormadan ödemeyim dedim.

    vazgeçtim.

    teşekkürler arkadaşlar yorumlar için