Ticaret Ahlakı Olmayan Topluluk 3 Müşterim için Tema Almıştım Arkadaşlarında yazdığı gibi lisans sorunu vermeye başladı Aradığımdada Para istediler ben bunun parasını daha önce ödedim neden vereyim dedim. Sunucu kaynaklı bir hata deyip söylediler ben yinede destek paketi aldım. bu seferde temayı sıfırdan kurup bıraktılar bütün datamı silmişler, Ben Hakkımı Helal Etmiyorum. Alacak Arkadaşlarada Ticaret Ahlakı bulunmayan Bu Zibidilerden Uzak Durmalarını Rica Ediyorum. Bunlar Ava çıkmışlar Başka Bir Açıklaması Yok O temalar tekrar kurulur belki ama sizin yaptığınız yanınıza kalmaz