Üyeliğimiz silindi, ekstra para istendi. Utanmadan 5 sene önce almışsın tekrar al diyorlar. Şeref yoksunları. 50 TL 100 TL bana dokunmaz ancak bu ahlak ile bunlar fazla ayakta kalmaz. Zaten temaların tamamı şuanda çöp. Biz 5 yıl önce aldık o zaman güzeldi. Themeforest vs varken hala bunlara para kaptıran, tema alan varsa aklına şaşarım.

Bu yorumu google'dan gelen olur da bir kişi bile kurtarsak kardır diye yazıyorum.