• 06-03-2017, 21:08:24
    #10
    Geçen sene sayelerinde işsiz kalmama ramak kalmıştı. İyi ki anlayışlı insanlarla çalışıyordum.
  • 07-03-2017, 15:37:56
    #11
    Benim de sınırsız satın aldığım birçok temam şuan lisans hatası veriyor ve eski üyelikleri sorgusuz sualsiz silmişler bu dolandırıcıları acilen şikayet edelim!
  • 08-03-2017, 02:33:48
    #12
    Bu firmaya ben hakkımı haram ediyorum.
    Mevcut temasını geçen hafta itibari ile sildim normalde bu gibi durumlarda lisanları yanıma kayıt ediyorum ancak host değiştirdim ve bir baktım ki lisansı girmeme rağmen kabul etmiyor. İletişim kurdum para istediler. Bu doğal hakları olabilir sonuçta bir firma ücretsiz sunarken diğeri para ile destek verebiliyor buna kimse müdahale edemez.

    Ancak her şeyi paraya döken ve aklı fikri müşterinin cebindeki paraya göz koyanlar ile çalışmaktansa o vermiş olduğum ücreti haram eder ve temasını silerim firmanın.

    Gerçekten çok yazık bunlara emin olun ki şuanda bu yazımı da okuyordur ancak herşeyin para olmadığını ve r10.net gibi binlerce kullanıcının gözünde halen firmanız kötü gösterilmiş ise bunu önce kendiniz sorgulayın ki, müşterilere farklı göz ile bakmamaya çalışın.
  • 08-03-2017, 03:51:39
    #13
    Şikayetleri okurken oha dedim tek kelimeyle. Destek için bile ücret isteyen bir anlayış, bu nasıl müşteri ilişkileri, teşhir etmek en sağlıklısı
  • 08-03-2017, 04:27:10
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Şükür almamışım, teşekkürler.
  • 08-03-2017, 06:45:32
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazıklar olsun bunlara bunca yıllık emeklerimiz bunlar yüzünden boşa gitti...

    Bu adamlar birde ankara buluşmalarında ön sıralarda saf tutanlar ayıp bunlara...
  • 08-03-2017, 11:02:19
    #16
    iki gün sonra firma satılmıs bilgisi alırsanız sasırmayın genelde bu gibi lisans sorunları firma el değiştirdiğin de olmaktadır alım yapan firmanın bilgisi yoktur
  • 08-03-2017, 13:53:09
    #17
    Saçmalıktan öte değildir. Sayelerinde ***** temasını indirip kullanmak zorunda kaldım ! aldıgım lisansa her sene ücret istemek ne sacmalıktır.
  • 13-03-2017, 15:25:09
    #18
    Aynı sorunu yaşıyorum rezaletten başka birşey yok.

    Adamlar telefona cevap vermiyorlar. Maile dönüş yapmıyorlar.