• 24-06-2015, 03:59:46
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    haberbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arşive ekledim,
    Paylaşım için teşekkür ederim.
    ben teşekkür ederim
  • 24-06-2015, 22:59:21
    #11
    Arşive ekledim teşekkürler.
  • 24-06-2015, 23:22:53
    #12
    Arşive attım. Güzel bir tema. Teşekkür ederim.
  • 25-06-2015, 01:52:55
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten emeğinize sağlık. Teşekkür ederim böyle güzel temaları ücretsiz dağıttığınız için. Ben sitemde V2 sürümünü kullanıyorum ve çok memnunum. Temalarda tek eksik responsive olmaması. V 3 sürümünde bence mavi reklam alanları küçük olmuş v 2 de daha güzel reklam alanları

    Tekrardan teşekkür ederim. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
  • 25-06-2015, 11:43:20
    #14
    MuratKARAKAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten emeğinize sağlık. Teşekkür ederim böyle güzel temaları ücretsiz dağıttığınız için. Ben sitemde V2 sürümünü kullanıyorum ve çok memnunum. Temalarda tek eksik responsive olmaması. V 3 sürümünde bence mavi reklam alanları küçük olmuş v 2 de daha güzel reklam alanları

    Tekrardan teşekkür ederim. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    merhaba hocam reklam alanı küçük değlde ben küçük koydum onu siz admin ayarından ayarlıyabilirsiniz.
  • 25-06-2015, 21:33:38
    #15
    sanalyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocam reklam alanı küçük değlde ben küçük koydum onu siz admin ayarından ayarlıyabilirsiniz.
    Responsive özellik eklemeyi düşünüyor musunuz ? Ben v2 kullanıyorum ve gayet memnunum
  • 25-06-2015, 21:40:07
    #16
    MuratKARAKAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Responsive özellik eklemeyi düşünüyor musunuz ? Ben v2 kullanıyorum ve gayet memnunum
    ücretsiz olarak v4 üde yapayım son ücretsiz temamızıda oda responsive olsun
  • 25-06-2015, 21:56:37
    #17
    sanalyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretsiz olarak v4 üde yapayım son ücretsiz temamızıda oda responsive olsun
    v2 ye bi güncelleme ile reponsive yapabilirsiniz

    v4 beklentilerim büyük şimdiden
  • 25-06-2015, 21:57:52
    #18
    güzel tema teşekkürler hocam.