• 25-06-2015, 21:59:13
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MuratKARAKAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v2 ye bi güncelleme ile reponsive yapabilirsiniz

    v4 beklentilerim büyük şimdiden
    onureroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel tema teşekkürler hocam.

    teşekkürler
  • 26-06-2015, 00:50:34
    #20
    İndirdim, tebrikler. Başarılı olmuş biraz daha gööze hitap edebilir.
  • 26-06-2015, 01:10:08
    #21
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirdim, tebrikler. Başarılı olmuş biraz daha gööze hitap edebilir.
    oda artık v4 de
  • 01-07-2015, 16:01:13
    #22
    adsense için kaç tane reklam var hocam?
  • 05-07-2015, 16:33:22
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel çalışma olmuş, kurup test ettim.
    ellerinize sağlık
  • 05-07-2015, 17:01:30
    #24
    Eline sağlık çok güzel bir tema olmuş
  • 09-07-2015, 19:37:02
    #25
    HARME adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel çalışma olmuş, kurup test ettim.
    ellerinize sağlık
    aLemFmNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık çok güzel bir tema olmuş
    teşekkürler
  • 04-03-2016, 14:09:35
    #26
    gayet güzel görünüyor v4 gelir inşallah,teşekkürler...
  • 04-03-2016, 22:14:32
    #27
    Demo çalışmıyor hocam.

    Görebilir miyim?