MuratKARAKAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Responsive özellik eklemeyi düşünüyor musunuz ? Ben v2 kullanıyorum ve gayet memnunum
ücretsiz olarak v4 üde yapayım son ücretsiz temamızıda oda responsive olsun