Gerçekten emeğinize sağlık. Teşekkür ederim böyle güzel temaları ücretsiz dağıttığınız için. Ben sitemde V2 sürümünü kullanıyorum ve çok memnunum. Temalarda tek eksik responsive olmaması. V 3 sürümünde bence mavi reklam alanları küçük olmuş v 2 de daha güzel reklam alanları

Tekrardan teşekkür ederim. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.