sanalyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba hocam reklam alanı küçük değlde ben küçük koydum onu siz admin ayarından ayarlıyabilirsiniz.
Responsive özellik eklemeyi düşünüyor musunuz ? Ben v2 kullanıyorum ve gayet memnunum