Anket ayesoft film v5 gelmeli mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 40
ayesoft film v5 gelmeli mi?
Evet gelmeli ve uygun ücretli olmalı
%40,00 (16 Oy)
Evet gelmeli ve yine ücretsiz bir sürümü olmalı
%22,50 (9 Oy)
Gerçekten piyasadakilerden daha iyi olacaksa gelmeli
%25,00 (10 Oy)
Hayır gelmemeli o piyasadaki temalar yeterli
%2,50 (1 Oy)
Hayır gelmemeli zaten eski sürümleride yeterli seviyede değildi
%10,00 (4 Oy)
  • 15-02-2015, 22:54:18
    #10
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baymovie kullanıyorum su an hem dizi hem film özelligi var.Sizdede öyle oldumu iyi olur. Film yerine dizi yazsın 2-3 oynama ile güzel olur.Film teması olacam film yazan yerde dizi olacak . 2-3 müşteride alsa kardır.Yinede diğer aşamadada olabilir.
    Teşekkür ederim, dikkate alacağım.
  • 16-02-2015, 00:02:26
    #11
    Günümüzün İstekleri Responsive ) güzel bi mobil arayüz güzel olur
  • 16-02-2015, 00:28:22
    #12
    twinlayt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günümüzün İstekleri Responsive ) güzel bi mobil arayüz güzel olur
    Evet responsive olacak zaten ama ayrı bir arayüzle değil, aynı arayüzü minimize ederek mobil görünüm oluşturmayı düşünüyorum. Bu konuda farklı önerisi olanlar varsa öneriye açığım.
  • 19-02-2015, 13:57:26
    #13
    ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim, mutlaka olmalı dediğiniz özellik varsa yazar mısınız?
    Bot ve Responsive özelliği olursa bomba gibi olur ..
  • 19-02-2015, 17:08:48
    #14
    Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot ve Responsive özelliği olursa bomba gibi olur ..
    Ücretsiz sürümünü bile botlu verdim hatta o Bot sayesinde editlenmiş bir sürü Bot satıldı bu forumda. Tabiki iş görecek bi Bot seçeneği veya hediyesi olacaktır.
  • 19-02-2015, 18:18:34
    #15
    ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz sürümünü bile botlu verdim hatta o Bot sayesinde editlenmiş bir sürü Bot satıldı bu forumda. Tabiki iş görecek bi Bot seçeneği veya hediyesi olacaktır.
    Birde hocam şu üstüne gelince çıkan şeyleri yapmayalım lütfen imdb Izleme dublaj falan filan onlar hoş değil sırf ozmovie kullanmamamın sebebi budur mesela .. He editle falan ayarlanır ama kim uğraşacak (:
  • 20-02-2015, 11:14:13
    #16
    Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde hocam şu üstüne gelince çıkan şeyleri yapmayalım lütfen imdb Izleme dublaj falan filan onlar hoş değil sırf ozmovie kullanmamamın sebebi budur mesela .. He editle falan ayarlanır ama kim uğraşacak (:
    Masaüstü görünümde olabilir o alanlar, seven var sevmeyen var belki ayarlanabilir olabilir ama mobil görünümde tabiki olmayacaktır.