Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bot ve Responsive özelliği olursa bomba gibi olur ..
Ücretsiz sürümünü bile botlu verdim hatta o Bot sayesinde editlenmiş bir sürü Bot satıldı bu forumda. Tabiki iş görecek bi Bot seçeneği veya hediyesi olacaktır.