Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde hocam şu üstüne gelince çıkan şeyleri yapmayalım lütfen imdb Izleme dublaj falan filan onlar hoş değil sırf ozmovie kullanmamamın sebebi budur mesela .. He editle falan ayarlanır ama kim uğraşacak (:
Masaüstü görünümde olabilir o alanlar, seven var sevmeyen var belki ayarlanabilir olabilir ama mobil görünümde tabiki olmayacaktır.