twinlayt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günümüzün İstekleri Responsive ) güzel bi mobil arayüz güzel olur
Evet responsive olacak zaten ama ayrı bir arayüzle değil, aynı arayüzü minimize ederek mobil görünüm oluşturmayı düşünüyorum. Bu konuda farklı önerisi olanlar varsa öneriye açığım.