ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz sürümünü bile botlu verdim hatta o Bot sayesinde editlenmiş bir sürü Bot satıldı bu forumda. Tabiki iş görecek bi Bot seçeneği veya hediyesi olacaktır.
Birde hocam şu üstüne gelince çıkan şeyleri yapmayalım lütfen imdb Izleme dublaj falan filan onlar hoş değil sırf ozmovie kullanmamamın sebebi budur mesela .. He editle falan ayarlanır ama kim uğraşacak (: