• 10-09-2014, 15:18:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ugurcan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Meryemce benim anlamadigim ne biliyormusun bu sorunun bu konuyla ne alahkasi var ? Onuda gectim belki farkli bir fiyata aliyoruzdur "Author" arkadasdan veya farkli bir anlasmamiz vardir kendisiyle bunlari burda aciklama zorundamiyim ? Yanlis anlama ama bu tarz sorular ile ilgileniyorsan PM atarsin bizde sana bu konuyla ilgili gerek duyarsak aciklamasini yapariz cünkü benim ticaretimin yada aldigim fiyatlari burda herhangi bir aciklama zorunlugum bulunmamaktadir. Satin aldinda lisansin mi yok ? Ozaman gelirsin buraya aciklama veya yorumda bulunursun. Ama Sirketimiz anlasmali bir temayi sizin sunamayacaginiz bir fiyatdan sundugu icin lütfen baltalamayi keselim biraz farkli seyler yapmaya calisalim bence.

    -

    Ayrica herkesin bilgisine KALAN STOK : 2
    Ayyy sen cok zekisin bizde aptaliz.
    Eger burda satis yapacaksan hele de baska birinin urununu seninmis gibi satacaksan ACIKLAMA YAPMAK ZORUNDASIN!

    Nasil bir anlasma acaba? anlasma kanitlarini koyarmisin burda?

    @Yeniceri; Arkadas dalga gecmek niyetindedir sanirim, belkilerle konusuyor, dalga geciyor. Bu tarz insanlari forumdan suresiz uzaklastirmak lazim.
  • 10-09-2014, 15:48:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.900$ yani 6.000 TL ye aldığın temayı 300 'liraya 5 kişiye satıyorsun.

    5x300 : 1.500 TL

    Yani 4.500 TL zararına ticaret mi yapıyorsun hocam?
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayyy sen cok zekisin bizde aptaliz.
    Eger burda satis yapacaksan hele de baska birinin urununu seninmis gibi satacaksan ACIKLAMA YAPMAK ZORUNDASIN!

    Nasil bir anlasma acaba? anlasma kanitlarini koyarmisin burda?

    @Yeniceri; Arkadas dalga gecmek niyetindedir sanirim, belkilerle konusuyor, dalga geciyor. Bu tarz insanlari forumdan suresiz uzaklastirmak lazim.

    Size hic bir kanit ekleme zorunlugumuz yoktur hele hele Sirket olarak hic yoktur ! Saticiya ulasip istediginizi yazin ve sonra lütfen cevabi burayada bildirin. Ayrica Allaha sükür simdiye kadar hic bir yanlisimiz olmadiki bizde Forumdan süresiz uzaklastirma cezasi alalim. Eger ticari gizliliklerimizi bu forumda koruyamiyorsak burdan alacagimiz 3-5 müsteride önemli degil satisi bu forumda durdurulur !

    Ayrica ***** sunan belki türkiyede cok sirket vardir ama biz AVRUPA sirketiyiz ve uzaktan yakindan ***** ile ilgimiz yoktur olamazda. Merak etmeyin biz Pleski kiripda milete ücretsiz Lisansiz Hosting dagitan sirketlerden degiliz. Bununla ilgili herhangi bir süpheniz varsa buyrun yasal islem baslatin ve adil olarak hukkuki anlamda tartisalim.

    Bundan daha adil bir cevap olamaz sanirsam.
  • 10-09-2014, 16:01:36
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ugurcan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size hic bir kanit ekleme zorunlugumuz yoktur hele hele Sirket olarak hic yoktur ! Saticiya ulasip istediginizi yazin ve sonra lütfen cevabi burayada bildirin. Ayrica Allaha sükür simdiye kadar hic bir yanlisimiz olmadiki bizde Forumdan süresiz uzaklastirma cezasi alalim. Eger ticari gizliliklerimizi bu forumda koruyamiyorsak burdan alacagimiz 3-5 müsteride önemli degil satisi bu forumda durdurulur !

    Ayrica ***** sunan belki türkiyede cok sirket vardir ama biz AVRUPA sirketiyiz ve uzaktan yakindan ***** ile ilgimiz yoktur olamazda. Merak etmeyin biz Pleski kiripda milete ücretsiz Lisansiz Hosting dagitan sirketlerden degiliz. Bununla ilgili herhangi bir süpheniz varsa buyrun yasal islem baslatin ve adil olarak hukkuki anlamda tartisalim.

    Bundan daha adil bir cevap olamaz sanirsam.
    Ben açıklamanı tatmin edici buldum.

    Ama yönetim senden kanıt isteyecektir. Themeforest temalarını satmak yasak. Bunun için gelen tepkileri art niyet olarak görmemelisin. Sözleşmen v.s varsa burada paylaşmalısın. Bu ticari sır değil. Koca şirketler sözleşmelerini paylaşıyor merak etme kimse bir harfinden faydalanmaz.

    Hayırlı günler.
  • 10-09-2014, 16:14:59
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben açıklamanı tatmin edici buldum.

    Ama yönetim senden kanıt isteyecektir. Themeforest temalarını satmak yasak. Bunun için gelen tepkileri art niyet olarak görmemelisin. Sözleşmen v.s varsa burada paylaşmalısın. Bu ticari sır değil. Koca şirketler sözleşmelerini paylaşıyor merak etme kimse bir harfinden faydalanmaz.

    Hayırlı günler.
    Öncelikle anlayisinizdan dolayi tsk ederim . Tabiki herkez kendi konumunda haklidir ve herkezinde prensipi cok farklidir avrupa prensipi ve gercekten türkiye prensipi farkli islemektedir. Biz ""Authordan"" görüsüp gerekli satis seklini belirledik tabiki bunun kaniti elimizde fakat olay orda degil . Arkadas ***** olarak nitelendirmis acik konusayim bu karalamaktir ve bunun icin suan gerek yurdisindaki gerekde burdaki avukatimiz ile görüsdüm ve bu arkadasin kendi sitesinde numarasi vs olsaydi direk ulasacaklardi . Biz Sirket olarak bagzi seylere deger veriyoruz ve vermek zorundayiz. Yönetim gelir bana derki arkadas kanitla der bu bana uyar yada uymaz ozaman yönetim kararini verir ve gerekeni yapar fakat kalkipda "WORDPRESS" temalari satan arkadas gelipde yok ***** olmadigi ne maglum felan demesini ben yanlis buluyorum cünkü buranin görevlileri var biz burda bence birbirimizi baltalamak yerine desteklememiz gerektigini düsünüyorum. Yanlis veya hataliysam siz kusura bakmayin fakat kendisine ait datacenteri olan bir sirket kalkipda Warezlerle ugrasmaz.

    Bu Konuda benim son yorumum ! Baska sekilde devam etmek isteyen arkadaslar PM atabilirler konuyla ilgili sorun degil görevli arkadaslarda dahil fakat Sirket olarak konularda bundan fazla polemige girmeyide dogru bulmuyoruz.

    Anlayisinizdan dolayi tsk ederiz.
  • 10-09-2014, 16:19:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ugurcan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle anlayisinizdan dolayi tsk ederim . Tabiki herkez kendi konumunda haklidir ve herkezinde prensipi cok farklidir avrupa prensipi ve gercekten türkiye prensipi farkli islemektedir. Biz ""Authordan"" görüsüp gerekli satis seklini belirledik tabiki bunun kaniti elimizde fakat olay orda degil . Arkadas ***** olarak nitelendirmis acik konusayim bu karalamaktir ve bunun icin suan gerek yurdisindaki gerekde burdaki avukatimiz ile görüsdüm ve bu arkadasin kendi sitesinde numarasi vs olsaydi direk ulasacaklardi . Biz Sirket olarak bagzi seylere deger veriyoruz ve vermek zorundayiz. Yönetim gelir bana derki arkadas kanitla der bu bana uyar yada uymaz ozaman yönetim kararini verir ve gerekeni yapar fakat kalkipda "WORDPRESS" temalari satan arkadas gelipde yok ***** olmadigi ne maglum felan demesini ben yanlis buluyorum cünkü buranin görevlileri var biz burda bence birbirimizi baltalamak yerine desteklememiz gerektigini düsünüyorum. Yanlis veya hataliysam siz kusura bakmayin fakat kendisine ait datacenteri olan bir sirket kalkipda Warezlerle ugrasmaz.

    Bu Konuda benim son yorumum ! Baska sekilde devam etmek isteyen arkadaslar PM atabilirler konuyla ilgili sorun degil görevli arkadaslarda dahil fakat Sirket olarak konularda bundan fazla polemige girmeyide dogru bulmuyoruz.

    Anlayisinizdan dolayi tsk ederiz.
    Avukatin adini ve numarisini ver ben ona ulasirim eger laf banaysa...

    Hala kanit koymak yerine laf dolandirmasi yapiyorsunuz farkindasiniz degil mi Ugur bey???
    Yonetici https://www.r10.net/1069569805-post4.html bu mesajda sizden aciklama istemisti ama aciklamak yerine hala laf kalabaligi ve kendini ustun gormekten baska bir sey yapmadiniz bu ana kadar.

    @Emrah; ve @Yeniceri; Gerekli islemlerinin yapilmasini acilen arz ederim. Arkadas ilk konudaki goruntuleri de kaldirmisti. Birilerini carpmadan Konunun silinmesi ve konuyu acan ve agzi iyi laf yapan bu arkadas icin de geregin yapilmasini tekrar tekrar arz ederim.
    Forum icinde satis durdurulmussa o zaman konunun da silinmesi ve uye hakkinda islem yapilmasi gerek degil mi?
  • 10-09-2014, 16:31:05
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hukkuki Danismanlarimizi bu bölümde bulabilirsiniz ! Siz banada gereken bilgilerinizi verin o sekilde baslayalim bizim herseyimiz acikta numaralarimizda levhamizda hukkuki danismalarmamizda ! http://wop-group.com/kunye/

    Bana lütfen nummaranizi gönderin hukkuki sekilde görüselim dilerseniz ben size cep nummarami göndereyim ve ordan devam edelim gerekenleri yapalim bizim icin herhangi bir sorun yoktur.


    Emrah ve Yeniceri arkadaslar bana ulasarak her türlü kaniti ala bilirler kendilerinde kalmak süretiyle !

    Konuyu durduruyorum cünkü 5 Müsteri alacagim diye ben burda 10 Saat Laf polemigine giremem ve farkindaysaniz 1 saatir burda size cevap vermek icin islerimi aksatiyorum ve hakli olarakda bu yüzden durdurdum buda sanirsam en dogal hakkim ? Bu yüzden ban yiyeceksem buyrun.

    Ayrica Sizden önce ben silinmesini talep edecegim cünkü IMAJ zeddeleyici yorumlarda bulundugunuzdan dolayi!
  • 10-09-2014, 16:51:43
    #16
    Googital.com
    @ugurcan44;

    Temanın satış haklarını aldığınıza dair sözleşme, dekont vb. bilgileri konuya ekleyin veya pm ile gönderin.
  • 10-09-2014, 21:24:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ugurcan44;

    Temanın satış haklarını aldığınıza dair sözleşme, dekont vb. bilgileri konuya ekleyin veya pm ile gönderin.
    Sonuc ne oldu bizi de bilgilendirirmisiniz @Emrah; ?

    @ugurcan44; Cok konustuguna gore cok biliyorsundur ama ben yine soyleyeyim. R10 yonetimine hukuki yoluyla ulasip benim TC ile birlikte cep numarama da ulasabilirsiniz, istediginiz sekilde firmanizi karaladigim icin bana dava acabilirsiniz. Sİzin gibileri cok gorduk zamaninda, yeni yetmelerden degiliz
  • 10-09-2014, 21:29:46
    #18
    Googital.com
    Kişiden dönüş bekliyorum , konuya yazmayınız, gerekli cevabı ben vereceğim.