TEMA STOK SAYISI 5! Stokda kalan 1 bu tema R10 Forumu icin satici tarafinda durdurulmustur.
Tema hakkinda bilgi edinmek isteyenler 0850 455 29 67
Doktorlar ve Hastaneler icin Wordpress Temasi
19
●1.482
- 09-09-2014, 09:37:34
- 09-09-2014, 13:32:12Üyeliği durdurulduYeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
öncelikle yukarda belirtigimiz gibi lisanslidir ve tabikide lisansladigimiza göre satis haklarinida almis bulunuyoruz. Sizin sundugunuz linklerde bagzi bizim sundugumuz Pluginler icinde mevcut degildir bu yüzden lütfen karsilastirma yapmayalim. Sitenin degisikliklerine gelince gerek tasarim ve gerek header kismi gibi bir cok degisikliklere ugramistir o temaya göre. - 09-09-2014, 19:51:36Üyeliği durduruldu2.900$ yani 6.000 TL ye aldığın temayı 300 'liraya 5 kişiye satıyorsun.ugurcan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5x300 : 1.500 TL
Yani 4.500 TL zararına ticaret mi yapıyorsun hocam? - 10-09-2014, 14:52:11Üyeliği durdurulduSevgili Meryemce benim anlamadigim ne biliyormusun bu sorunun bu konuyla ne alahkasi var ? Onuda gectim belki farkli bir fiyata aliyoruzdur "Author" arkadasdan veya farkli bir anlasmamiz vardir kendisiyle bunlari burda aciklama zorundamiyim ? Yanlis anlama ama bu tarz sorular ile ilgileniyorsan PM atarsin bizde sana bu konuyla ilgili gerek duyarsak aciklamasini yapariz cünkü benim ticaretimin yada aldigim fiyatlari burda herhangi bir aciklama zorunlugum bulunmamaktadir. Satin aldinda lisansin mi yok ? Ozaman gelirsin buraya aciklama veya yorumda bulunursun. Ama Sirketimiz anlasmali bir temayi sizin sunamayacaginiz bir fiyatdan sundugu icin lütfen baltalamayi keselim biraz farkli seyler yapmaya calisalim bence.Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-
Ayrica herkesin bilgisine KALAN STOK : 2 - 10-09-2014, 14:55:19Onursal ÜyeKonuya kanit ekler misin?ugurcan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerden bilelim W.rezden alip duzenleyip satmadigini ki bence oyle. - 10-09-2014, 14:57:57Belki de yoktur, dur bakalım ThemeForest'tan yapımcıya mail atalım. Satın aldın da lisansı mı yok? Ne demektir? Sen kendine ait lisansı istediğin kişiye, istediği kadar ver. Önemli olan elinde orjinal dosyanın olup olmadığı. Konuya koyarsanız netlik kazanır, yok koymam diyorsanız da ulaşıp öğreniriz zaten.ugurcan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
