ugurcan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgili Meryemce benim anlamadigim ne biliyormusun bu sorunun bu konuyla ne alahkasi var ? Onuda gectim belki farkli bir fiyata aliyoruzdur "Author" arkadasdan veya farkli bir anlasmamiz vardir kendisiyle bunlari burda aciklama zorundamiyim ? Yanlis anlama ama bu tarz sorular ile ilgileniyorsan PM atarsin bizde sana bu konuyla ilgili gerek duyarsak aciklamasini yapariz cünkü benim ticaretimin yada aldigim fiyatlari burda herhangi bir aciklama zorunlugum bulunmamaktadir. Satin aldinda lisansin mi yok ? Ozaman gelirsin buraya aciklama veya yorumda bulunursun. Ama Sirketimiz anlasmali bir temayi sizin sunamayacaginiz bir fiyatdan sundugu icin lütfen baltalamayi keselim biraz farkli seyler yapmaya calisalim bence.

-

Ayrica herkesin bilgisine KALAN STOK : 2
Belki de yoktur, dur bakalım ThemeForest'tan yapımcıya mail atalım. Satın aldın da lisansı mı yok? Ne demektir? Sen kendine ait lisansı istediğin kişiye, istediği kadar ver. Önemli olan elinde orjinal dosyanın olup olmadığı. Konuya koyarsanız netlik kazanır, yok koymam diyorsanız da ulaşıp öğreniriz zaten.