• 08-09-2014, 15:58:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    TEMA STOK SAYISI 5! Stokda kalan 1 bu tema R10 Forumu icin satici tarafinda durdurulmustur.

    Tema hakkinda bilgi edinmek isteyenler 0850 455 29 67
  • 08-09-2014, 23:46:51
    #2
    Googital.com
    Demoyu konuya ekleyiniz.
  • 08-09-2014, 23:50:34
    #3
    Demo alabilirmiyim
  • 09-09-2014, 09:37:34
    #4
    Bütün ümidim gençliktedir
    Temaya demo eklememişsiniz. Ayrıca bu tema size mi ait ? Ya da satış haklarını aldınız mı ?
    Buradaki tema değil mi bu ?

    Bu ve bu, aynı temanın medikal versiyonu.

    Görünüşe göre sadece header kısmı değiştirilmiş gibi duruyor. Bu konulara açıklık bekliyorum.
  • 09-09-2014, 13:32:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temaya demo eklememişsiniz. Ayrıca bu tema size mi ait ? Ya da satış haklarını aldınız mı ?
    Buradaki tema değil mi bu ?

    Bu ve bu, aynı temanın medikal versiyonu.

    Görünüşe göre sadece header kısmı değiştirilmiş gibi duruyor. Bu konulara açıklık bekliyorum.

    Merhaba
    öncelikle yukarda belirtigimiz gibi lisanslidir ve tabikide lisansladigimiza göre satis haklarinida almis bulunuyoruz. Sizin sundugunuz linklerde bagzi bizim sundugumuz Pluginler icinde mevcut degildir bu yüzden lütfen karsilastirma yapmayalim. Sitenin degisikliklerine gelince gerek tasarim ve gerek header kismi gibi bir cok degisikliklere ugramistir o temaya göre.
  • 09-09-2014, 19:51:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ugurcan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    öncelikle yukarda belirtigimiz gibi lisanslidir ve tabikide lisansladigimiza göre satis haklarinida almis bulunuyoruz. Sizin sundugunuz linklerde bagzi bizim sundugumuz Pluginler icinde mevcut degildir bu yüzden lütfen karsilastirma yapmayalim. Sitenin degisikliklerine gelince gerek tasarim ve gerek header kismi gibi bir cok degisikliklere ugramistir o temaya göre.
    2.900$ yani 6.000 TL ye aldığın temayı 300 'liraya 5 kişiye satıyorsun.

    5x300 : 1.500 TL

    Yani 4.500 TL zararına ticaret mi yapıyorsun hocam?
  • 10-09-2014, 14:52:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.900$ yani 6.000 TL ye aldığın temayı 300 'liraya 5 kişiye satıyorsun.

    5x300 : 1.500 TL

    Yani 4.500 TL zararına ticaret mi yapıyorsun hocam?
    Sevgili Meryemce benim anlamadigim ne biliyormusun bu sorunun bu konuyla ne alahkasi var ? Onuda gectim belki farkli bir fiyata aliyoruzdur "Author" arkadasdan veya farkli bir anlasmamiz vardir kendisiyle bunlari burda aciklama zorundamiyim ? Yanlis anlama ama bu tarz sorular ile ilgileniyorsan PM atarsin bizde sana bu konuyla ilgili gerek duyarsak aciklamasini yapariz cünkü benim ticaretimin yada aldigim fiyatlari burda herhangi bir aciklama zorunlugum bulunmamaktadir. Satin aldinda lisansin mi yok ? Ozaman gelirsin buraya aciklama veya yorumda bulunursun. Ama Sirketimiz anlasmali bir temayi sizin sunamayacaginiz bir fiyatdan sundugu icin lütfen baltalamayi keselim biraz farkli seyler yapmaya calisalim bence.

    -

    Ayrica herkesin bilgisine KALAN STOK : 2
  • 10-09-2014, 14:55:19
    #8
    Onursal Üye
    ugurcan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Meryemce benim anlamadigim ne biliyormusun bu sorunun bu konuyla ne alahkasi var ? Onuda gectim belki farkli bir fiyata aliyoruzdur "Author" arkadasdan veya farkli bir anlasmamiz vardir kendisiyle bunlari burda aciklama zorundamiyim ? Yanlis anlama ama bu tarz sorular ile ilgileniyorsan PM atarsin bizde sana bu konuyla ilgili gerek duyarsak aciklamasini yapariz cünkü benim ticaretimin yada aldigim fiyatlari burda herhangi bir aciklama zorunlugum bulunmamaktadir. Satin aldinda lisansin mi yok ? Ozaman gelirsin buraya aciklama veya yorumda bulunursun. Ama Sirketimiz anlasmali bir temayi sizin sunamayacaginiz bir fiyatdan sundugu icin lütfen baltalamayi keselim biraz farkli seyler yapmaya calisalim bence.

    -

    Ayrica herkesin bilgisine KALAN STOK : 2
    Konuya kanit ekler misin?

    Nerden bilelim W.rezden alip duzenleyip satmadigini ki bence oyle.
  • 10-09-2014, 14:57:57
    #9
    ugurcan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Meryemce benim anlamadigim ne biliyormusun bu sorunun bu konuyla ne alahkasi var ? Onuda gectim belki farkli bir fiyata aliyoruzdur "Author" arkadasdan veya farkli bir anlasmamiz vardir kendisiyle bunlari burda aciklama zorundamiyim ? Yanlis anlama ama bu tarz sorular ile ilgileniyorsan PM atarsin bizde sana bu konuyla ilgili gerek duyarsak aciklamasini yapariz cünkü benim ticaretimin yada aldigim fiyatlari burda herhangi bir aciklama zorunlugum bulunmamaktadir. Satin aldinda lisansin mi yok ? Ozaman gelirsin buraya aciklama veya yorumda bulunursun. Ama Sirketimiz anlasmali bir temayi sizin sunamayacaginiz bir fiyatdan sundugu icin lütfen baltalamayi keselim biraz farkli seyler yapmaya calisalim bence.

    -

    Ayrica herkesin bilgisine KALAN STOK : 2
    Belki de yoktur, dur bakalım ThemeForest'tan yapımcıya mail atalım. Satın aldın da lisansı mı yok? Ne demektir? Sen kendine ait lisansı istediğin kişiye, istediği kadar ver. Önemli olan elinde orjinal dosyanın olup olmadığı. Konuya koyarsanız netlik kazanır, yok koymam diyorsanız da ulaşıp öğreniriz zaten.