Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ugurcan44;

Temanın satış haklarını aldığınıza dair sözleşme, dekont vb. bilgileri konuya ekleyin veya pm ile gönderin.
Sonuc ne oldu bizi de bilgilendirirmisiniz @Emrah; ?

@ugurcan44; Cok konustuguna gore cok biliyorsundur ama ben yine soyleyeyim. R10 yonetimine hukuki yoluyla ulasip benim TC ile birlikte cep numarama da ulasabilirsiniz, istediginiz sekilde firmanizi karaladigim icin bana dava acabilirsiniz. Sİzin gibileri cok gorduk zamaninda, yeni yetmelerden degiliz