Hukkuki Danismanlarimizi bu bölümde bulabilirsiniz ! Siz banada gereken bilgilerinizi verin o sekilde baslayalim bizim herseyimiz acikta numaralarimizda levhamizda hukkuki danismalarmamizda !
http://wop-group.com/kunye/
Bana lütfen nummaranizi gönderin hukkuki sekilde görüselim dilerseniz ben size cep nummarami göndereyim ve ordan devam edelim gerekenleri yapalim bizim icin herhangi bir sorun yoktur.
Emrah ve Yeniceri arkadaslar bana ulasarak her türlü kaniti ala bilirler kendilerinde kalmak süretiyle !
Konuyu durduruyorum cünkü 5 Müsteri alacagim diye ben burda 10 Saat Laf polemigine giremem ve farkindaysaniz 1 saatir burda size cevap vermek icin islerimi aksatiyorum ve hakli olarakda bu yüzden durdurdum buda sanirsam en dogal hakkim ? Bu yüzden ban yiyeceksem buyrun.
Ayrica Sizden önce ben silinmesini talep edecegim cünkü IMAJ zeddeleyici yorumlarda bulundugunuzdan dolayi!