2.900$ yani 6.000 TL ye aldığın temayı 300 'liraya 5 kişiye satıyorsun.
5x300 : 1.500 TL
Yani 4.500 TL zararına ticaret mi yapıyorsun hocam?
Ayyy sen cok zekisin bizde aptaliz.
Eger burda satis yapacaksan hele de baska birinin urununu seninmis gibi satacaksan ACIKLAMA YAPMAK ZORUNDASIN!
Nasil bir anlasma acaba? anlasma kanitlarini koyarmisin burda?
@Yeniceri; Arkadas dalga gecmek niyetindedir sanirim, belkilerle konusuyor, dalga geciyor. Bu tarz insanlari forumdan suresiz uzaklastirmak lazim.
Size hic bir kanit ekleme zorunlugumuz yoktur hele hele Sirket olarak hic yoktur ! Saticiya ulasip istediginizi yazin ve sonra lütfen cevabi burayada bildirin. Ayrica Allaha sükür simdiye kadar hic bir yanlisimiz olmadiki bizde Forumdan süresiz uzaklastirma cezasi alalim. Eger ticari gizliliklerimizi bu forumda koruyamiyorsak burdan alacagimiz 3-5 müsteride önemli degil satisi bu forumda durdurulur !
Ayrica ***** sunan belki türkiyede cok sirket vardir ama biz AVRUPA sirketiyiz ve uzaktan yakindan ***** ile ilgimiz yoktur olamazda. Merak etmeyin biz Pleski kiripda milete ücretsiz Lisansiz Hosting dagitan sirketlerden degiliz. Bununla ilgili herhangi bir süpheniz varsa buyrun yasal islem baslatin ve adil olarak hukkuki anlamda tartisalim.
Bundan daha adil bir cevap olamaz sanirsam.