• 24-06-2014, 20:03:09
    #37
    namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paylaşcaksanız güzel paylaşmıcaksanız pek bişeye benzememiş ) ( Muhalefet )
    hocam sizin yorumu sonradan gördüm anca yazabiliyorum çok pardon
    demekki bişeye benzememiş ama fiyat gayet uygun olacak kodlamaya başladık ufaktan
  • 24-06-2014, 21:27:33
    #38
    Responsive olmazsa talep tahminen %50 düşecektir. Responsive olursa ilk alacaklardan biri de ben olabilirim. Türkiye de responsive temaya geçmeli artık, bunu da sizler yönlendireceksiniz.
  • 24-06-2014, 21:31:49
    #39
    Bekliyoruz.
  • 24-06-2014, 22:21:38
    #40
    ogogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Responsive olmazsa talep tahminen %50 düşecektir. Responsive olursa ilk alacaklardan biri de ben olabilirim. Türkiye de responsive temaya geçmeli artık, bunu da sizler yönlendireceksiniz.
    Haklısınız hocam responsive olmasını bende isterim tabi ama daha önce bu tarz bir tema yaptırmadım fiyat olarak ne olur nasıl olur arkadaşlarla görüşüp elimden geleni yapmaya çalışırım

    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekliyoruz.
    Yakında inş. hocam
  • 25-06-2014, 00:58:11
    #41
    psdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar kısa süre içersinde kadın/moda temasının arayüzünü bitirip kodlamaya geçmeyi planlıyoruz.

    Çizim bitmeden görüşleriniz ve önerilerinizi öğrenmek istiyoruz, olumlu veya olumsuz cevap yazarsanız gerçekten mutlu oluruz.Şimdiden yorum atan herkese tşk ederim.

    TAM EKRAN GÖRÜNTÜLE

    Mrb hocam tema güzel ama bu tür temalar çok var sade göz yormayan ilgi çeken tema yani BURDAKİ gibi bir tema yapan yokmu yapandan 2 adet ben alıcam
  • 25-06-2014, 00:59:41
    #42
    Sadece üst Menü hoşuma gitmedi yapı olarak onun haricinde güzel. Elinize Sağlık
  • 25-06-2014, 01:53:41
    #43
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mrb hocam tema güzel ama bu tür temalar çok var sade göz yormayan ilgi çeken tema yani BURDAKİ gibi bir tema yapan yokmu yapandan 2 adet ben alıcam
    zevkler ve renkler tartışılmaz hocam ben bunu hiç sevmedim ama yapan illaki vardır

    tatar59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece üst Menü hoşuma gitmedi yapı olarak onun haricinde güzel. Elinize Sağlık
    Tşk ederim hocam biraz daha açıklayıcı olursanız alternatif üretmeye çalışırız

    Not: temada hafif değişiklikler oldu kodlama bitince ss atcam ama yorumları bekliyorum memnun olmadığınız yerleri beğenmediğiniz şeyleri yazın lütfen
  • 25-06-2014, 02:05:11
    #44
    psdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zevkler ve renkler tartışılmaz hocam ben bunu hiç sevmedim ama yapan illaki vardır



    Tşk ederim hocam biraz daha açıklayıcı olursanız alternatif üretmeye çalışırız

    Not: temada hafif değişiklikler oldu kodlama bitince ss atcam ama yorumları bekliyorum memnun olmadığınız yerleri beğenmediğiniz şeyleri yazın lütfen
    Hocam aktif olan menünün ve üzerine gelinen mününün altına 1px lik border veya ok işaretinin ucu gibi birşey olabilir aralarında 5px lik boşluk bırakılabilir. Paylaştığınız resimde menü alanında sağdan gelen ışık gereksiz olmuş bence. Ayrıca Menü yanlarına ilgili konu ile ilgili ufak bir resim koyabilirseniz çok daha canlı durur örnek olarak buradan esinleneiblirsiniz. Tabi sizin boyutlar daha ufak olabilir. Görsellik çok görecelidir. Size tavsiyem bayanlardan daha çok fikir alın çünkü site bayan üzerine olacak sanırım ve onların bakış açıları çok farklı. Birde kodlama kısmında köşelere 3px lik border-radius atarsanız göze daha yumşak gelir.
  • 25-06-2014, 02:09:05
    #45
    tatar59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aktif olan menünün ve üzerine gelinen mününün altına 1px lik border veya ok işaretinin ucu gibi birşey olabilir aralarında 5px lik boşluk bırakılabilir. Paylaştığınız resimde menü alanında sağdan gelen ışık gereksiz olmuş bence. Ayrıca Menü yanlarına ilgili konu ile ilgili ufak bir resim koyabilirseniz çok daha canlı durur örnek olarak buradan esinleneiblirsiniz. Tabi sizin boyutlar daha ufak olabilir. Görsellik çok görecelidir. Size tavsiyem bayanlardan daha çok fikir alın çünkü site bayan üzerine olacak sanırım ve onların bakış açıları çok farklı. Birde kodlama kısmında köşelere 3px lik border-radius atarsanız göze daha yumşak gelir.
    Çok tşkler hocam yorum için dikkate alacağım bayan arkadaşlara soruyoruz genelde zaten hepsinden aşırı fazla olumlu tepki aldık

    menude üstüne gelince icon çıkmıyor daha farklıbir efekt verdik, ama zaman olursa 2. menu seçeneği koymaya çalışırız temaya alternatifli olur en azından