Konu
Yeni temamız hakkında görüşleriniz
24-06-2014, 21:27:33
#38
ogogi
Responsive olmazsa talep tahminen %50 düşecektir. Responsive olursa ilk alacaklardan biri de ben olabilirim. Türkiye de responsive temaya geçmeli artık, bunu da sizler yönlendireceksiniz.