ogogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Responsive olmazsa talep tahminen %50 düşecektir. Responsive olursa ilk alacaklardan biri de ben olabilirim. Türkiye de responsive temaya geçmeli artık, bunu da sizler yönlendireceksiniz.
Haklısınız hocam responsive olmasını bende isterim tabi ama daha önce bu tarz bir tema yaptırmadım fiyat olarak ne olur nasıl olur arkadaşlarla görüşüp elimden geleni yapmaya çalışırım

CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bekliyoruz.
Yakında inş. hocam