psdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar kısa süre içersinde kadın/moda temasının arayüzünü bitirip kodlamaya geçmeyi planlıyoruz.

Çizim bitmeden görüşleriniz ve önerilerinizi öğrenmek istiyoruz, olumlu veya olumsuz cevap yazarsanız gerçekten mutlu oluruz.Şimdiden yorum atan herkese tşk ederim.

TAM EKRAN GÖRÜNTÜLE

Mrb hocam tema güzel ama bu tür temalar çok var sade göz yormayan ilgi çeken tema yani BURDAKİ gibi bir tema yapan yokmu yapandan 2 adet ben alıcam