Yeni temamız hakkında görüşleriniz
50
●2.324
- 25-06-2014, 17:47:05Hocam sizinde dediğiniz gibi yapamadığımız için değil sadece bu tarz temalar kadın ve moda sitelerinde çok tutulduğu ve kullanıldığı için bu tarzda yapmaya karar verdik tema satışa sunulduğunda aradaki kalite farkını daha rahat anlayacaksınız,yorum için çok tşk ederim ellerinize sağlıkBloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

indexin kodlaması bitti sadece footer kaldı yakında konuya ekleyeceğim
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:05 -->-> Daha önceki mesaj 16:04:28 --
YENİ HALİ İÇİN TIKLA
Temanın indexi bitmiş ve kodlanmıştır arkadaşlar - 25-06-2014, 18:47:29psdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni hali daha iyi olmuş
Temanın çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum.
- 26-06-2014, 16:07:19Tşk ederim hocamMahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tema genel anlamda bitti yeni görüntü paylaşmayacağım 4 5gün içinde satış konumuz hazır olacaktır arkadaşlar almak isteyen olursa bana pm atabilirler
herkese yorumları için çok tşk ederim - 26-06-2014, 16:16:06Anasayfadaki abiye modelleri kategorisinin uzerine 728*90 lık reklam alani olursa guzel olur.
- 26-06-2014, 16:52:54reklam alanı oluşturduk hocam 650px olduğu için oraya sığmadı ama daha farklı bir yere aldık ama seçenek olarak orayada daha bi banner koyulabilir tabiki,tşk ederim fikir içinWebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
