• 25-06-2014, 13:27:03
    #46
    hoş görünüyor ama artık seviye atlamanın zamanı geldi. bunu yapacak yetkinlik var sizde. seviyeden kastım da artık bu düzenden farklı şekillere geçiş. ortada manşet, yanda yorumlar, altta kategorik yazılar vs..
  • 25-06-2014, 17:47:05
    #47
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hoş görünüyor ama artık seviye atlamanın zamanı geldi. bunu yapacak yetkinlik var sizde. seviyeden kastım da artık bu düzenden farklı şekillere geçiş. ortada manşet, yanda yorumlar, altta kategorik yazılar vs..
    Hocam sizinde dediğiniz gibi yapamadığımız için değil sadece bu tarz temalar kadın ve moda sitelerinde çok tutulduğu ve kullanıldığı için bu tarzda yapmaya karar verdik tema satışa sunulduğunda aradaki kalite farkını daha rahat anlayacaksınız,yorum için çok tşk ederim ellerinize sağlık

    indexin kodlaması bitti sadece footer kaldı yakında konuya ekleyeceğim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:05 -->-> Daha önceki mesaj 16:04:28 --

    YENİ HALİ İÇİN TIKLA

    Temanın indexi bitmiş ve kodlanmıştır arkadaşlar
  • 25-06-2014, 18:47:29
    #48
    psdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizinde dediğiniz gibi yapamadığımız için değil sadece bu tarz temalar kadın ve moda sitelerinde çok tutulduğu ve kullanıldığı için bu tarzda yapmaya karar verdik tema satışa sunulduğunda aradaki kalite farkını daha rahat anlayacaksınız,yorum için çok tşk ederim ellerinize sağlık

    indexin kodlaması bitti sadece footer kaldı yakında konuya ekleyeceğim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:05 -->-> Daha önceki mesaj 16:04:28 --

    YENİ HALİ İÇİN TIKLA

    Temanın indexi bitmiş ve kodlanmıştır arkadaşlar

    Yeni hali daha iyi olmuş Temanın çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum.
  • 26-06-2014, 16:07:19
    #49
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni hali daha iyi olmuş Temanın çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum.
    Tşk ederim hocam tema genel anlamda bitti yeni görüntü paylaşmayacağım 4 5gün içinde satış konumuz hazır olacaktır arkadaşlar almak isteyen olursa bana pm atabilirler

    herkese yorumları için çok tşk ederim
  • 26-06-2014, 16:16:06
    #50
    Anasayfadaki abiye modelleri kategorisinin uzerine 728*90 lık reklam alani olursa guzel olur.
  • 26-06-2014, 16:52:54
    #51
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anasayfadaki abiye modelleri kategorisinin uzerine 728*90 lık reklam alani olursa guzel olur.
    reklam alanı oluşturduk hocam 650px olduğu için oraya sığmadı ama daha farklı bir yere aldık ama seçenek olarak orayada daha bi banner koyulabilir tabiki,tşk ederim fikir için