hoş görünüyor ama artık seviye atlamanın zamanı geldi. bunu yapacak yetkinlik var sizde. seviyeden kastım da artık bu düzenden farklı şekillere geçiş. ortada manşet, yanda yorumlar, altta kategorik yazılar vs..
Hocam sizinde dediğiniz gibi yapamadığımız için değil sadece bu tarz temalar kadın ve moda sitelerinde çok tutulduğu ve kullanıldığı için bu tarzda yapmaya karar verdik tema satışa sunulduğunda aradaki kalite farkını daha rahat anlayacaksınız,yorum için çok tşk ederim ellerinize sağlık
indexin kodlaması bitti sadece footer kaldı yakında konuya ekleyeceğim
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:05 -->-> Daha önceki mesaj 16:04:28 --
YENİ HALİ İÇİN TIKLA
Temanın indexi bitmiş ve kodlanmıştır arkadaşlar