psdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizinde dediğiniz gibi yapamadığımız için değil sadece bu tarz temalar kadın ve moda sitelerinde çok tutulduğu ve kullanıldığı için bu tarzda yapmaya karar verdik tema satışa sunulduğunda aradaki kalite farkını daha rahat anlayacaksınız,yorum için çok tşk ederim ellerinize sağlık

indexin kodlaması bitti sadece footer kaldı yakında konuya ekleyeceğim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:05 -->-> Daha önceki mesaj 16:04:28 --

YENİ HALİ İÇİN TIKLA

Temanın indexi bitmiş ve kodlanmıştır arkadaşlar

Yeni hali daha iyi olmuş Temanın çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum.