• 05-12-2009, 12:56:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Meraba sayın denizlibilisim

    Konu başlıgındaki iddanıza karşılık gerçekten çok basit olmuş çünkü yapılmış olan birşey yokki bir kaç table ekleyip düzenleyip öyle bölüp yerleştirseydin bari header ve footer a sanki profesyonel birşey yapmışsınız gibi whmcs bu kadar entegre olur vs diyorsunuz afedersiniz ama bu yaptıgınız şey entegre bile sayılmaz benim yaptıgım çalışmaların yarım kalıp kalmamısı konusunda hiç bir bilginiz yok ön yargılı konuşmanızdan dolayı sizi kınıyorum ayrıca tasarımınıza yorum yapmadım sadece konu başlıgındaki bu kadar entegre edilir sözüne karşılık çok basit olmuş dedim ve yorum yapan arkadaşlarda benim gibi düşünmekte biraz daha mütavazi olup alttan alıp oturup çalışmak yerine çamur atıyorlar bana felan diyorsunuz bence oturup biraz daha çalışmanız gerek

    İyi çalışmalar
    Sadettin Karlı
  • 05-12-2009, 12:56:21
    #11
    Merhabalar
    Görseller konusunda bir zayıf olmuş, siteyi de kötü gösteren budur kanımca, grafik tasarımlarını daha profesyonel bir arkadaşa yaptırırsanız emin olun siteniz farklı bir görünüme kavuşacaktır, Bannerların değişimi ve güzel bir header ile siteniz çok güzel olabilir. ondan sonrası basit düzenlemeler zaten. Sitenizi mevcut hali ile beğendim diyemem fakat kendi emeğiniz olduğu belli, bence sonuç pek güzel olmasada yaptığınız iş son derece doğrudur, (ç)alıntı yerine bu tarz çabanızı taktir etmemek akılsızca olur.
  • 05-12-2009, 13:35:29
    #12
    Arkadaşlar yazdıklarınızın çoğuna katılıyorum yorumlarınız için teşekkür ederim, eksik noktalarımız görebiliyorum böylelikle.Daha önceki yorumlarımda eksik atladığım biyer var bu tasarımın biraz basit gibi görülmesinin bir nedenide template arkasında çalışan sitenin kendi yönetim panalinin olmasıdır bu panalden görselde değişiklikler yapılabilir paket eklenir paket kaldırılır sayfaların içeriği değiştirilebilir, haa yanlışlarımız eksik noktalarımız tabiki olacaktı zevkler ve renkler tartışılmaz ama muhakkakta daha iyileride yapılacaktır önemli olar bizim kendi temamızı kullanmamızdır ve sistemin düzgün bir şekilde çalışmasıdır katılıp katılmayacak arkadaşlarda muhakkak çıkacaktır.Saygılar
  • 05-12-2009, 14:35:31
    #13
    Mavi rengi bende helperman gibi severim velakin sitenizde pek güzel düzenlendiği söylenemez birde hele başlık bu kadar ilgi çekici olunca insan ister istemez daha farklı şeyler bekliyor site tasarımından.

    Programlama kısmınıza birşey diyemeyeceğim arkaplanı görmediğimden.

    Buna rağmen ortada yine bir emek var bundan dolayı hayırlı olsun site tasarımınız.

  • 05-12-2009, 14:43:19
    #14
    ilk yapan birisi için gayet hoş ve güzel olmuş dostum eline sağlık
  • 05-12-2009, 16:26:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Çok basit olmuş Ama yinede elinize sağlık
  • 06-12-2009, 20:44:04
    #16
    Haha gülerim bunların hallerine

    denizbilisim yaptığın çalışmalar kendine ait ise takma kimseyi bencede güzel olmuş,

    konu başlığı nedir (WHCS 4.0 Anca Bukadar Editlenebilir... )

    şimdi tasarım neyim bilmeyen başkalarının ordan bulan çizimlerine benzetip bişeyler yapmaya çalışan sonrada sen şunu şuradan almışsın deyince pişkin pişkin neresi benziyor abi diyenleri bilen biliyor,

    bence editleme olaylarına göre gayet güzel olmuş

    konu başlığı farklı olsaydı ona göre bir yorum yapardım,

    son olarak herkesin zevki beğenisi farklıdır buna eyvallah ama sen git benim çizime benzer bişeyler yap sonra gel proje değerlendirici gibi burada kendi çabasıyla bir şeyler yapmaya çalışan adamlara çamur at ! HADİ ORADAN,
  • 06-12-2009, 21:05:02
    #17
    Üyeliği durduruldu
    askinbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haha gülerim bunların hallerine

    denizbilisim yaptığın çalışmalar kendine ait ise takma kimseyi bencede güzel olmuş,

    konu başlığı nedir (WHCS 4.0 Anca Bukadar Editlenebilir... )

    şimdi tasarım neyim bilmeyen başkalarının ordan bulan çizimlerine benzetip bişeyler yapmaya çalışan sonrada sen şunu şuradan almışsın deyince pişkin pişkin neresi benziyor abi diyenleri bilen biliyor,

    bence editleme olaylarına göre gayet güzel olmuş

    konu başlığı farklı olsaydı ona göre bir yorum yapardım,

    son olarak herkesin zevki beğenisi farklıdır buna eyvallah ama sen git benim çizime benzer bişeyler yap sonra gel proje değerlendirici gibi burada kendi çabasıyla bir şeyler yapmaya çalışan adamlara çamur at ! HADİ ORADAN,
    bu konuda sana katılıyorum ama konu başlıgına göre yorum yaptık konu baslıgı yapılan tasarımdan degıl yapılan entegreden bahsediyor biz yapılan temaya degıl yapılan entegreyeye yorum yaptık