Arkadaşlar yazdıklarınızın çoğuna katılıyorum yorumlarınız için teşekkür ederim, eksik noktalarımız görebiliyorum böylelikle.Daha önceki yorumlarımda eksik atladığım biyer var bu tasarımın biraz basit gibi görülmesinin bir nedenide template arkasında çalışan sitenin kendi yönetim panalinin olmasıdır bu panalden görselde değişiklikler yapılabilir paket eklenir paket kaldırılır sayfaların içeriği değiştirilebilir, haa yanlışlarımız eksik noktalarımız tabiki olacaktı zevkler ve renkler tartışılmaz ama muhakkakta daha iyileride yapılacaktır önemli olar bizim kendi temamızı kullanmamızdır ve sistemin düzgün bir şekilde çalışmasıdır katılıp katılmayacak arkadaşlarda muhakkak çıkacaktır.Saygılar