Meraba sayın denizlibilisim
Konu başlıgındaki iddanıza karşılık gerçekten çok basit olmuş çünkü yapılmış olan birşey yokki bir kaç table ekleyip düzenleyip öyle bölüp yerleştirseydin bari header ve footer a sanki profesyonel birşey yapmışsınız gibi whmcs bu kadar entegre olur vs diyorsunuz afedersiniz ama bu yaptıgınız şey entegre bile sayılmaz benim yaptıgım çalışmaların yarım kalıp kalmamısı konusunda hiç bir bilginiz yok ön yargılı konuşmanızdan dolayı sizi kınıyorum ayrıca tasarımınıza yorum yapmadım sadece konu başlıgındaki bu kadar entegre edilir sözüne karşılık çok basit olmuş dedim ve yorum yapan arkadaşlarda benim gibi düşünmekte biraz daha mütavazi olup alttan alıp oturup çalışmak yerine çamur atıyorlar bana felan diyorsunuz bence oturup biraz daha çalışmanız gerek
İyi çalışmalar
Sadettin Karlı