• 05-12-2009, 01:37:14
    #1
    WHCS 4.0 Bukadar Editlenebilir... www.hostingdnz.com ,arkadaşlar Görüşlerinizi Bekliyorum , Saygılar İyi Çalışmalar..
    Deniz Bilişim İnt.Teknolojileri

    Site : http://www.hostingdnz.com
    Msn : info@hostingdnz.com


    İlgili arkadaşlar İrtibata Geçebilirler....
  • 05-12-2009, 09:42:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    valla hocam çok basit olmuş entegre hiç bilmeyen biri bile yapar bunu
  • 05-12-2009, 11:54:49
    #3
    Bırakın bence ortalıkta başkalarına çamur atmayı , bu konuya dobra dürüst cevap yazan arkadaşlar yorum yazsın ,WHMCS hazır template satış yapıyorsanız size kalsın , bizim yaptığımız template kendimize ait tamamen , Önce kendi sitenizle uğraşın daha yarım yamalak bu haldeyken başkalarının yaptığı işlere çamur atmayın, ortayı işibilen dobra yorumlar yapan arkadaşlara bırakın...Saygılar,İyi Günler ,İyi Çalışmalar..
  • 05-12-2009, 12:12:28
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kusura bakmayın ama bende beğenmedim ben şu an entegrasyon bilmiyorum ve daha iyisini yapabilirim vericlup'un dedigi gibi
  • 05-12-2009, 12:16:22
    #5
    Benim demek istediğim o değil beyenip beyenmemek tabiki size bağlı ama basit olmuş demek çamur atmaktır anlatmak istediğim bu,yorumlara herzaman açığız arkadaşım benbunu demek istedim..
  • 05-12-2009, 12:16:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    denizbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakın bence ortalıkta başkalarına çamur atmayı , bu konuya dobra dürüst cevap yazan arkadaşlar yorum yazsın ,WHMCS hazır template satış yapıyorsanız size kalsın , bizim yaptığımız template kendimize ait tamamen , Önce kendi sitenizle uğraşın daha yarım yamalak bu haldeyken başkalarının yaptığı işlere çamur atmayın, ortayı işibilen dobra yorumlar yapan arkadaşlara bırakın...Saygılar,İyi Günler ,İyi Çalışmalar..
    Gerçekten de çok basit olmuş. Tabiki ellerinize sağlık, bu kadar yapmışsınız.
  • 05-12-2009, 12:18:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olmuş, ama biraz basit gibi duruyor
  • 05-12-2009, 12:21:54
    #8
    Olumlu ve olumsuz yorum yazan arkadaşlara teşekkürler...
  • 05-12-2009, 12:47:19
    #9
    Merhaba

    Dostum r10da birşey yazıyorsan iyi ya da kötü herşeye saygı duymak zorundasın çünkü birşey kimine göre iyidir kimine göre kötü.

    Mavi rengi çok severim sitelerim de genelde mavidir.

    Benbeğendim eline sğalık hazır olaı kullanmaktansa kendi yaptığın her zaman daha iyidir.