Merhaba

Dostum r10da birşey yazıyorsan iyi ya da kötü herşeye saygı duymak zorundasın çünkü birşey kimine göre iyidir kimine göre kötü.

Mavi rengi çok severim sitelerim de genelde mavidir.

Benbeğendim eline sğalık hazır olaı kullanmaktansa kendi yaptığın her zaman daha iyidir.