Haha gülerim bunların hallerine
denizbilisim yaptığın çalışmalar kendine ait ise takma kimseyi bencede güzel olmuş,
konu başlığı nedir (
WHCS 4.0 Anca Bukadar Editlenebilir... )
şimdi tasarım neyim bilmeyen başkalarının ordan bulan çizimlerine benzetip bişeyler yapmaya çalışan sonrada sen şunu şuradan almışsın deyince pişkin pişkin neresi benziyor abi diyenleri bilen biliyor,
bence editleme olaylarına göre gayet güzel olmuş
konu başlığı farklı olsaydı ona göre bir yorum yapardım,
son olarak herkesin zevki beğenisi farklıdır buna eyvallah ama sen git benim çizime benzer bişeyler yap sonra gel proje değerlendirici gibi burada kendi çabasıyla bir şeyler yapmaya çalışan adamlara çamur at ! HADİ ORADAN,
bu konuda sana katılıyorum ama konu başlıgına göre yorum yaptık konu baslıgı yapılan tasarımdan degıl yapılan entegreden bahsediyor biz yapılan temaya degıl yapılan entegreyeye yorum yaptık