Merhabalar
Görseller konusunda bir zayıf olmuş, siteyi de kötü gösteren budur kanımca, grafik tasarımlarını daha profesyonel bir arkadaşa yaptırırsanız emin olun siteniz farklı bir görünüme kavuşacaktır, Bannerların değişimi ve güzel bir header ile siteniz çok güzel olabilir. ondan sonrası basit düzenlemeler zaten. Sitenizi mevcut hali ile beğendim diyemem fakat kendi emeğiniz olduğu belli, bence sonuç pek güzel olmasada yaptığınız iş son derece doğrudur, (ç)alıntı yerine bu tarz çabanızı taktir etmemek akılsızca olur.