• 07-09-2020, 22:19:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar.. whmcs düşünüyordum ama alternatif başka neler kullanabilirim diye araştırırken wisecp gördüm. Ama çok fazla şikayetler okudum.. Kararsız kaldım.. Ne ile başlarsam onunla devam etmek istiyorum. Sonra sistem değiştirmek istemiyorum.. Bu nedenle deneyimli tecrübeli kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum..

    Whmcs baktım ama çok pahalı olduğunu düşünüyorum.. Whmcs en uygun nereden alabilirim.. Birde wisecp tavsiye edermisiniz. Bunlar dışında neyi tavsiye edersiniz.. Yorumlarınızı bekliyorum..
  • 07-09-2020, 22:23:37
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://alternativeto.net/software/whmcs/
    https://alternative.me/whmcs
  • 07-09-2020, 22:23:53
    #3
    Wisecp kullanıyoruz mennunuz.Kötü yorumlara inanmayın hocam.Neden kötülediklerini kendileri de bjlmiyor
  • 07-09-2020, 22:24:48
    #4
    Boşuna macera yaşamayın hocam hem fiyat hem sunduğu özellikler olarak Whmcs benzersiz şu an.
    Hostbill vs var onlarda binlerce dolar.
  • 07-09-2020, 22:40:39
    #5
    WHMCS geliştiricisi olmamızdan ziyade gerçekten whmcs benzersiz bir otomasyon sistemi.
  • 07-09-2020, 22:41:36
    #6
    Hocam kullanacağınız otomasyonu ne üzerine yoğun olarak kullanacaksınız ona göre kendi fikrimi belirtebilirim whmcs yıllardır gelişmiş olan hala da gelişmekte olan bir yazılım fiyatına göre performansı üst düzey ama wisecp de türk otomasyonu ve o gelen şikayetler tahminimce kötülemek amaçlıdır.
    • ErtuncDmrz
    ErtuncDmrz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-09-2020, 22:49:07
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kullanacağınız otomasyonu ne üzerine yoğun olarak kullanacaksınız ona göre kendi fikrimi belirtebilirim whmcs yıllardır gelişmiş olan hala da gelişmekte olan bir yazılım fiyatına göre performansı üst düzey ama wisecp de türk otomasyonu ve o gelen şikayetler tahminimce kötülemek amaçlıdır.
    çok yoğun kullanmayacağım.. Hizmet verdiğim mevcut müşterilerimin girip hizmetlerini kendileri yönetsin istiyorum. birde arasıra müşteri kazandıkça bu sitemden işlemleri yapsınlar istiyorum. Eğer bundan memnun kalmaz isek taşıma konusunda sıkıntılar çıktığını okudum. Bu beni biraz şüpheye düşürüyor. Taşıma işlemlerindeki sorunlar gerçekten yorumlardaki gibi mi oluyor. taşıma imkanı vs yok gibi şeylerden bahsediliyor..
  • 07-09-2020, 23:02:01
    #8
    tahminleriniz bırakın sizde kalsın onca firmanın işi gücü yok adamı mı lekeliyecekler? yada adamı lekelemek bu kadar basitmi? 1i kötüler 2 kötüler 3 kötüler o günden beridir taşıdığımız firma sayısı tam olarak ; xx bu xx firma sebepsiz yere mi whmcs geçiş yaptı neyse tahmininizi o şekilde devam ettirin siz.
    geri dönüş için engelimiz yok dediler akabinde sadece şifreleri şifrelemişiz dediler. bumu iyilik yaptıkları şey ? :P
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kullanacağınız otomasyonu ne üzerine yoğun olarak kullanacaksınız ona göre kendi fikrimi belirtebilirim whmcs yıllardır gelişmiş olan hala da gelişmekte olan bir yazılım fiyatına göre performansı üst düzey ama wisecp de türk otomasyonu ve o gelen şikayetler tahminimce kötülemek amaçlıdır.
  • 07-09-2020, 23:47:33
    #9
    ish00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok yoğun kullanmayacağım.. Hizmet verdiğim mevcut müşterilerimin girip hizmetlerini kendileri yönetsin istiyorum. birde arasıra müşteri kazandıkça bu sitemden işlemleri yapsınlar istiyorum. Eğer bundan memnun kalmaz isek taşıma konusunda sıkıntılar çıktığını okudum. Bu beni biraz şüpheye düşürüyor. Taşıma işlemlerindeki sorunlar gerçekten yorumlardaki gibi mi oluyor. taşıma imkanı vs yok gibi şeylerden bahsediliyor..
    Taşımada sorun yaratabilir o zaman biraz fazla ödeme yapıp whmcsden başlayabilirsiniz.

    WHMCSTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tahminleriniz bırakın sizde kalsın onca firmanın işi gücü yok adamı mı lekeliyecekler? yada adamı lekelemek bu kadar basitmi? 1i kötüler 2 kötüler 3 kötüler o günden beridir taşıdığımız firma sayısı tam olarak ; xx bu xx firma sebepsiz yere mi whmcs geçiş yaptı neyse tahmininizi o şekilde devam ettirin siz.
    geri dönüş için engelimiz yok dediler akabinde sadece şifreleri şifrelemişiz dediler. bumu iyilik yaptıkları şey ? :P
    Tahminim neden bende kalıyor sırf müşteri kazanmak için niye bu kadar çıkıştınız ayıptır sorması ? Adam konu açmış fikirlerimizi sormuş bizde deneyim ve fikirlerimizi ortaya sunuyoruz neden gerildin sakin ol lütfen yapma böyle güzel forumdaşım