çok yoğun kullanmayacağım.. Hizmet verdiğim mevcut müşterilerimin girip hizmetlerini kendileri yönetsin istiyorum. birde arasıra müşteri kazandıkça bu sitemden işlemleri yapsınlar istiyorum. Eğer bundan memnun kalmaz isek taşıma konusunda sıkıntılar çıktığını okudum. Bu beni biraz şüpheye düşürüyor. Taşıma işlemlerindeki sorunlar gerçekten yorumlardaki gibi mi oluyor. taşıma imkanı vs yok gibi şeylerden bahsediliyor..
Taşımada sorun yaratabilir o zaman biraz fazla ödeme yapıp whmcsden başlayabilirsiniz.
tahminleriniz bırakın sizde kalsın onca firmanın işi gücü yok adamı mı lekeliyecekler? yada adamı lekelemek bu kadar basitmi? 1i kötüler 2 kötüler 3 kötüler o günden beridir taşıdığımız firma sayısı tam olarak ; xx bu xx firma sebepsiz yere mi whmcs geçiş yaptı neyse tahmininizi o şekilde devam ettirin siz.
geri dönüş için engelimiz yok dediler akabinde sadece şifreleri şifrelemişiz dediler. bumu iyilik yaptıkları şey ? :P
Tahminim neden bende kalıyor sırf müşteri kazanmak için niye bu kadar çıkıştınız ayıptır sorması ? Adam konu açmış fikirlerimizi sormuş bizde deneyim ve fikirlerimizi ortaya sunuyoruz neden gerildin sakin ol lütfen yapma böyle güzel forumdaşım