Merhaba arkadaşlar.. whmcs düşünüyordum ama alternatif başka neler kullanabilirim diye araştırırken wisecp gördüm. Ama çok fazla şikayetler okudum.. Kararsız kaldım.. Ne ile başlarsam onunla devam etmek istiyorum. Sonra sistem değiştirmek istemiyorum.. Bu nedenle deneyimli tecrübeli kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum..

Whmcs baktım ama çok pahalı olduğunu düşünüyorum.. Whmcs en uygun nereden alabilirim.. Birde wisecp tavsiye edermisiniz. Bunlar dışında neyi tavsiye edersiniz.. Yorumlarınızı bekliyorum..